• Wpisów:115
  • Średnio co: 15 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 10:16
  • Licznik odwiedzin:5 174 / 1803 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Jednak zostaje. MÓJ 1 TELEDYSK :: OCEŃCIE
 

 
MSP mi muli !!! Nwm czy bede grala ... Oddam konto z 6 lvl i 12 lvl ... Chętni pisać na Twecie .. Jutro podam xc Kto pierwszy ten lepszy
 

 
Hej i Pa ! Odchodzę z Pingera xc nie chce mi sie juz prowadzic bloga xc Możeee! Czasem wejde ale nic nie obiecuje wole Twittera bo tam mozna w spokoju dodawac posty a nie tak jak tu nie chce ci dodac postu z fotami i klikasz po 100 razy !! Lol! xD Złoszę ten błąd administratorom : ) A wgl na twecie jest spk i tam konto mam juz 3 lat wiec troche jest A więc żegnam i nie licze na dozobaczenia ! PA xc xc
 

 
Mam dla was ciekawą fotkę.! Wczoraj zabraklo internetu więc chodziłam po różnego rodzaju folderach i natknelam się na to zdjęcie. Sprawdziłam szczegóły dodania i wynikło że fotka została dodana 21 czerwca 2012 r. Ciekawe ! Miałam w znaj AlAKINGE ?? Usuneła mnie ???
 

 
Zakupiłam nową animację oraz ubranie
 

 
Wielkanoc już tuż tuż
Więc mam taką dla was śmieszną (być może) fotkę ;D
 

 
Sesja (w różnych domkach) xD


 

 
Basiaa ?? Dlaczego ??
 

 
Warte uwagi artbooki !!
  • awatar Gość: czyj to Art ?? Jak by nie wiedziała że na Msp mamy postać lalkę :o Żal mi kogoś ...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Tylko gdy jesteś VIP'em !!
 

 
Nowość!
Nowe rzeczy
Nowa Tapeta